مشاوره برای تغییر رشته کارشناسی ارشد در حوزه کامپیوتر

بپرسید

0

{{ digitTrunc(content.likes) }}

توی محیط کار همکارا همش ازم میپرسند قصد دارم ارشد بخونم یا نه !؟ خیلی از نیروهای قدیمی هم نصیحتم میکنند تو حیفه دنبال ارشدت نباشی چون در این سازمان به مدرک دانشگاهی خیلی بها میدن!!! فردا که پیر شدی به این حرف ما میرسی و از این جور حرفا...

امشب به سرم زد یه کمی به این موضوع فکر کنم که توی عمرم اصلاً ارشد بگیرم یا همین لیسانس باقی بمونم!؟ولی هرچی فکر میکنم اولویت من یادگیری شبکه اس.الان شاغلم و شغلم هم خیلی وقتم رو میگیره و با IT و مسائل شبکه های کامپیوتری هم درگیر هستم.

و اندک وقتی رو هم که برام باقی میمونه میخوای صرف یادگیری و تسلط بیشتر به شبکه های کامپیوتری بشه.ولی از طرفی دلم میخواد ارشد بگیرم.میخوام از الان برنامه ریزی کنم برای آینده ام.علاقه ای به ارشد IT ندارم.چون کتاباش رو دوست ندارم.منابع اش آزارم میده مثلاً هوش مصنوعی و مهندسی نرم افزار و ریاضیات اش.از طرفی نمیخوام تئوریسین باشم.

همین تکنیسین بودن رو ترجیح میدم.ولی از طرفی نمیخوام تا ابد لیسانس باشم.تصمیم گرفتم تغییر رشته بدم.فقط هم برای مدرک نمیخوام ارشد بگیرم.مثل بعضی از بچه های مهندسی که از سختی اون رفتن یه رشته دیگه میخونن تا فقط ارشد بگیرند.

واقعیت من 40 درصد دوست دارم ارشد رو برای مدرکش بخونم.60 درصد میخوام در کنار مدرکش یه چیزی یاد بگیرم که به دردم بخوره.نمیدونم چرا توی 27 سالگی باید متوجه بشم که به زبان انگلیسی علاقه دارم و از طرفی فکر میکنم زبان انگلیسی هم در سازمانی که کار میکنم و هم در زندگی ام به شدت به دردم میخوره.

شاید فکر کنید جوگیر شدم ولی با اینکه زبانم خوب نیست ولی خیلی با عشق و علاقه کتابای زبان اصلی کامپیوتر رو میخونم و ترجمه میکنم.خیلی علاقه دارم انگلیسی رو با تلفظ صحیح اش صحبت کنم.انگلیسی بنویسم.انگلیسی چت کنم :)

سر کار هم همیشه تا اینکه یه فرصت پیدا میکنم فلش کارت تافل رو از جیبم بیرون میارم و چند لغت انگلیسی رو میخونم.به نظرتون در آینده میتونم از نظر قوانین سازمان سنجش تغییر رشته بدم و ارشد رو مترجمی زبان انگلیسی بخونم؟ خیلی ها میگند میشه.مگه زبان انگلیسی رشته شناوره !؟ به نظرتون از این نظر که قبلاً کارشناسی نرم افزار خوندم کم نمیارم ؟ میتونم خودم رو بالا بکشم !؟

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

پاسخ ها به این سوال

پاسخ ها به این سوال

{{ digitTrunc(post.likes) }}

این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.

دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}

{{ err }}
{{ post.userAchivements.rhodiumAchievements }}
{{ post.userAchivements.platinumAchievements }}
{{ post.userAchivements.goldAchievements }}
{{ post.userAchivements.silverAchievements }}
{{ post.userAchivements.bronzeAchievements }}
{{ timeSince(new Date(post.date)) }} قبل

برای ثبت پاسخ خود در وب سایت وارد حساب کاربری خود شوید
قابلیت ارسال مطلب توسط مدیریت سایت غیر فعال شده است